2008-02-25

:)))

Kupiłam sobie prezent urodzinowo-imieninowo-gwiazdkowy;) Wreszcie:)) Po latach kupowania sobie arcypraktycznych prezentów albo wyjeżdżania za urodzinową kasę w góry postanowiłam wreszcie spełnić swoje marzenie i kupić sobie aparat fotograficzny:)

Tak więc właśnie obok laptopa leży moja piękna cyfróweczka. Malutka, coby zmieściła się nawet do najmniejszej z posiadanych torebek (a moje torebki potrafią być naprawdę mikroskopijne;)). Przygotujcie się więc na większą ilość zdjęć z Wielkiego_Miasta (a.k.a. Wioski;))

Pozdrawiam (idę się bawić:))

P.S. No, napiszcie coś wreszcie, wiem przecież, że czytacie;))

1 komentarz:

Piotrek pisze...

hm... skoro już wiesz że czytam(y) to coś napisze:D
Ja też chce aparat! ale nie malutki - jestem facetem - musi być duuuuuży :D a poza tym to nie wiem czy wiesz ale za to że nie przyjechałaś do Poznania to mniej Cię lubię i tyle;P